تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

جاذبه های گردشگری کیش

باغ پرندگان کیش

 در داخل محوطه پارک دلفین ها باغ پرندگان کیش با بیش از ۵۷ گونه پرنده شامل پلیکان ، شترمرغ ، طوطی ماکائو ، انواع گوناگون لک لک ، توکان ، تورکو، قو ، پنگوئن آفریقایی و گونه‌های کمیابی مثل تمساح پوزه کوتاه  بدون تردید یکی از خاصترین مراکز نگهداری پرندگان در ایران باغ پرندگان کیشاست.

 


 

 

شهر باستانی حریره کیش

 

 

 

شهر تاریخی حریره در کنار دفاتر و ساختمان های بندر دیده می شود. این شهر باستانی و قدیمی کیش حدود 800 سال قدمت دارد. وسعت این شهر زیبا و تاریخی تقریبا 120 هکتار میباشد و در گذشته شهر بسیار بزرگی بوده .


شهر زیر زمینی کاریز کیش

شهر زیر زمینی کاریز کیش تقریبا 2500سال سابقه ی تاریخی دارد و آب ساکنان اطراف جزیره را تامین میکرده، این قنات بسیار عمق و بسیار طول زیادی دارد و یکی از مهمترین قنات‌هاى ایران بشمار میرود. شهر زیر زمینی کاریز به قسمت های مختلفی تقسیم بندی شده که این تقسیمات شامل رستوران سنتی و جدید ، صنایع دستی ، سالن کنفرانس و آمفی تئاتر و گالری هنر میباشد. این کاریز حدود 16متر عمق دارد و سقف آن دارای هشت متر ارتفاع است.


گذر هنرمندان کیش

این گذر در کیشمکانی است که در آن تندیسی از هنرمندان معروف و مشهور را به نمایش گذاشته ان . هدف از این کار شناساندن و معرفی هنرمندان مشهور کشور عزیزمان و همچنین نشان دادن فرهنگ ایران و هنرمندانش به کشورهای دیگر بوده است.

 


 

 

پارک هنر کیش

 

  جزیره زیبای کیش بخاطر موقعیت جغرافیایی که دارد ارتفاع کم و وجود رودخانه و یا آبشار ممکن نیست . اما بخاطر لذت بردن مسافران تور کیش و گردشگران داخلی و خارجی از منظره ها و آبشار و رودخانه یک پارک در تنها ارتفاع جزیره  کیش ایجاد کردند که این پارک دارای پوشش گیاهی گوناگون ، آبشار و برکه ها با نور پردازی و رستوران میباشد که محیطی بسیار زیبا را برای گردشگران ایجاد کردند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.