تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

بلیط پاریس

بلیط هواپیما تهران پاریس فرانسه ایرلاین ایران ایر

ایرلاین ایران ایر یکی از خطوطی است که در کنار تمام خطوط مسیر تهران و پاریس در حال خدمت رسانی به مسافران است. بدین منظور می توانید با تکیه بر اطلاعات زیر بلیط تهیه کنید

بلیط فرانسه با ایرلاین ایران ایر

مبدا : تهران

مقصد : پاریس

ساعت پرواز تهران تا پاریس :                                       5 ساعت و 45 دقیقه

فاصله هوایی تهران تا پاریس :                                          4221 کیلومتر

قیمت بلیطپاریس با هواپیمایی ایران ایر :                       13,212,000  ریال

بلیط هواپیما پاریس با نرخ مشخصی در هر جا ارائه میشود.

 

گروهی از بازرگانان ایرانی در سال ۱۹۴۲، نخستین شرکت هواپیمایی حامل پرچم ایران را با نام ایرانین ایرویز تأسیس نمودند تا اولین بلیط پرواز ایرانی صادر شود . این شرکت به جابجایی مسافر و بار  و فروش بلیط در مسیرهای داخلی و منطقه‌ای می‌پرداخت و علاوه بر آن یک پرواز هفتگی باری نیز به اروپا انجام می‌داد. ناوگان آن از تعدادی هواپیمای داگلاس دی سی ۳ تشکیل شده بود. بعدها تعدادی هواپیمای دی سی ۴ و ویسکانت نیز به ناوگان ایرانین ایرویز اضافه شد و فروش بلیط های آن افزایش یافت.

 

در سال ۱۹۵۴، یک شرکت هواپیمایی خصوصی دیگر به نام پرشین ایرسرویسز (پاس) در تهران تشکیل شد. پاس فعالیت‌های خود را در زمینه حمل بار آغاز کرد و بعدها به حمل مسافر و فروش بلیط  در مسیرهای داخلی منتهی به تهران نیز پرداخت. این شرکت در سال ۱۹۶۰ پروازهای بین‌المللی خود را در مسیرهای اروپایی آغاز نمود. اینبلیط ها شامل تهران-لندن، تهران-پاریس، تهران-ژنو و تهران-بروکسل می‌شد. این پروازها با استفاده از هواپیماهای دی سی ۷ اجاره شده از شرکت سابنا انجام می‌گرفت.

در روز ۲۴ فوریه سال ۱۹۶۲، دو شرکت ایرانین ایرویز و پرشین ایرسرویسز در یکدیگر ادغام شده و شرکت هواپیمایی ملی ایران (هما)، با نام بین‌المللی ایران ایر (IRAN AIR) تأسیس گشت. این شرکت ملی اعلام شد و تمام امکانات و پرسنل دو شرکت مذکور را در اختیار گرفت. در همان زمان نشان هما برای این شرکت تازه تأسیس طراحی گشت و بر روی بلیط ها نقش بست .

هما پروازهای خود را با بهره‌گیری از هواپیماهای داگلاس دی سی ۳، دی سی ۶، ویکرز ویسکونت و آورویورک آغاز نمود و در سال ۱۹۴۶ به عضویت کاملیاتا در آمد.

بلیط اطلس جت

هواپیمایی اطلس جت در سال 2001 در استانبول آغاز به کار کرد و دارای هواپیماهای ایرباس و بوئینگ میباشد و طول عمر هواپیماهای اطلس جت برای  بلیط های آن کمتر از 15 سال میباشد. 

مقصدهای فعلی بلیط های  هواپیمایی اطلس جت ترکیه :
1.تهران استانبول تهران - سلیمانیه و اربیل عراق – قبرس شمالی ترک فرودگاه ارجان - پرواز داخل ترکیه ( استانبول – انتالیا – میلاس بدروم – ایغدیر – وان – قاضی انتب – دالامان – کایسری ) 

 بلیط های ارزان قیمت تهران به مقصدهای اطلس جت را میتوانید با ارزان ترین قیمت از دفتر فروش اصلی این شرکت (سفرهای 5 ستاره) 

برای مسافرینی که به ترکیه مسافرت می کنند ، هواپیمایی اطلس جت نامی آشناست . علاوه بر پروازهای چارتر که این شرکت هواپیمایی در سالهای اخیر بین شهر های مختلف ایران و ترکیه برقرار کرده است ، یکی از مشهورترین ایرلاین های داخلی در ترکیه میباشد . اطلس جت در سال 2001 میلادی و با 2هواپیمایی بوئینگ شروع به فعالیت نموده است.

و اکنون با در دست داشتن ناوگانی از ایرباسهای مدرن 320 و321 و330 به فعالیت خود ادامه می دهد. 

از ویژگیهای بسیار مهم این هواپیمایی سرویس   بلیط اتوبوس رایگان است که به مسافرین خود ارائه می دهد اگر به وب سایت این هواپیمایی مراجعه نمایید جدولی را می بینید که مسیر هایی را که شامل ترانسفر رایگان می گردند ذکر شده است.
به علاوه این هواپیمایی در مسیر سیستم پذیرایی نیز دارد و درمقایسه با هواپیمایی های دیگر از نرخ مناسبی برخوردار است.
درحال حاضر  بلیط پرواز ازتهران در مسیرهای استانبول، آنتالیا، ازمیر، بودروم، دالامان، ارجان(قبرس)، لندن و... با قیمتهای مناسب برقرارمیباشد. 

شاندیز مشهد

شاندیز مشهد 

شاندیز یکی از شهر های تفریحی توریستی و تنها منطقه بین المللی گردشگری ایران به شمار می رود . این شهر که در 12 کیلومتری شمال غربی مشهد واقع شده است دارای : دره های پرآب ، درختان مرتفع ، طبیعت سزسبز با گل های وحشی ، رودخانه های جاری و .. می باشد که همه ساله بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 را به سمت خود جذب می کند . این شهر ییلاقی از شمال با میان ولایت ، از جنوب با نیشابور ، از شرق با طرقبه و از غرب با گلمکان و چناران مجاور می باشد . این شهر همچنین به علت پوشش گیاهی انبوه و متراکم دارای سرسبزی بیشماری بوده و به دلیل قرار گرفتن در دامنه ارتفاعات بینالود دارای آب و هوای معتدل و مطبوعی می باشد که همین امر باعث توجه گردشگران تور مشهد 94 شده است .

شاندیز مشهد

از وقایع مهم تاریخی این شهر به توب بستن قلعه تاریخی شاهندژ توسط حسام السلطنه حاکم خراسان بوده است که در زمان قاجار به وقوع پیوسته است . سوغات مهم و معروف این شهر پوستین دوزی است و بسیاری از محصولات پوستی در این شهر ساخته می شود . از غذاهای معروف این شهر نیز شیشلیک شاندیز می باشد که با روش پخت مخصوصی طبخ می شود که شهرت جهانی داشته است .

شاندیز مشهد

 

 


طرقبه مشهد

طرقبه مشهد

طرقبه یکی از مناطق ییلاقی اطراف مشهد می باشد که در 18 کیلومتری جنوب غربی آن واقع شده است . این منطقه ییلاقی در مسیر راه جاغرق قرار گرفته است . طرقبه دارای باغ های زیبا و فراوان می باشد که انواع مختلفی از میوه ها نیز در این باغ ها یافت می شود همچنین این منطقه دارای رودخانه های متعددی نیز می باشد . این منطقه یکی از مناطق تفریحی توریستی مشهد به شمار می رود و بسیاری از گردشگران تور مشهد 94 از این منطقه زیبا دیدن می کنند .

 طرقبه مشهد

این منطقه از امکانات رفاهی و شهری خوبی نیز برخوردار است از جمله : پارک عمومی ، مخابرات ، پست ، پمپ بنزین ، درمانگاه ، مسجد ، رستوران ، فروشگاه و غیره می توان اشاره کرد . این منطقه به دلیل آب و هوای خوب و طبیعت سرسبز خود بر جاذبه های آن افزوده است از دیگر ویژگی های طرقبه صنایع چوبی و دستی مانند : سبد بافی ، لوح بافی ، گلدوزی و قالی بافی می باشد که نظر بسیاری از مسافران تور مشهد 94 را به خود جلب کرده است .


طرقبه مشهد


بنای هارونیه مشهد

بنای هارونیه مشهد

این بنا در ۲۵ کیلومترى شمال غربى مشهد در حاشیه غربى جاده مشهد – طوس واقع شده است . بقعه هارونیه‏ بنایى مکعب شکل و آجرى است که در قلب دشت طوس قرار گرفته . این بنا از نظر عظمت و قدرت ایستایى داراى معمارى خاص است و چون تنها اثر برجاى مانده از شهر باستانى طوس است ، اهمیت آن را بیشتر می سازد . این بنای تاریخی در حدود 600 متری از آرامگاه فردوسی قرار گرفته و در کنار این بنا سنگ سیاهی به عنوان یادبود امام محمد غزالی از عارفان قرن پنجم و ششم هجری نیز به چشم می خورد .

بنای هارونیه مشهد

 

بنای هارونیه مشهد

فضای این بنا به ارتفاع 25 متر و وسعت 12 در 12 متر می باشد . در انتهای بنا سه حجره و اتاقک قرار گرفته است . تحقیقات نشان داده است که این بنا مربوط به قرن های هفتم یا هشتم هجری بوده که در دهه اخیر نیز بازسازی شده است . مسافران تور مشهد 94 از این مکان دیدن می کنند .

بنای هارونیه مشهد