تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

جاذبه های دیدنی کیش

پارک دلفین کیش

پارک دلفین کیش در جنوب شرقی جزیره کیش قرار دارد و مساحت آن 100 هکتار می باشد.در این پارک 21 گونه مختلف پستانداران دریایی همچون شیر دریایی، گراز دریایی، گربه دریایی، پنگوئن و دلفین در استخرهایی با حجم 18000 متر مکعب نگهداری و توسط مربیان مختلف تربیت می شوند و گردشگران تور کیش تعطیلات دی 94 می توانند از هنرنمایی زیبای این پستانداران دیدن کنند. در این پارک فضای سبز با گونه های گیاهی همگچون اوکالیپتوس، کاکتوس و ... وجود دارد که باعث زیبای بسیار این پارک شده اند.

پارک دلفین کیش

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش با مساحت 15 هزار مترمربع در جنوب شرقی جزیره کیش در محدوده بین جاده جهان و جاده دوچرخه سواری کنار پارک دلفین های کیش قرار دارد.این پارک ساحلی زیبا 300 متر طول در امتداد ساحل دارد که مسافران تور کیش دی 94می توانند در این محیط آرامش بخش و زیبا به تفریح بپردازند.از امکانات تفریحی این پارک می توان به پارکینگ، سرویس بهداشتی، فضای سبز، زمین بدمینتون، زمین پینگ پنگ، پیست اسکی، ایستگاه دوچرخه، مسیر پیاده روی و ... اشاره کرد.

 

 

پارک ساحلی سیمرغ کیش


هتل های کیش

هتل ایران کیش

هتل پنج ستاره ایران کیش یک هتل بین المللی است که با معماری منحصر بفرد در زمینی به مساحت 4614 متر مربع در هفت طبقه و روبروی پارک شهر کیش ساخته شده و به  ارائه خدمات مدرن هتلداری به مسافران تور کیش بهمن 94می پردازد.سازه ی اصلی هتل در قالب دو برج مجزا بنا شده است که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و از این حیث پروژه ای منحصر بفرد در کشور می باشد. موقعیت هتل به گونه ای است که اتاقهای ضلع شمالی هتل مشرف به دریا و اتاقهای ضلع جنوبی هتل رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند این هتل جزو معدود هتلهای هوشمند جزیره کیش است و تنها هتل جزیره است که از نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) بهره برده است.

هتل پنج ستاره ایران دارای 130 اتاق و 310 تخت است که کلیه اتاق ها و طبقات مجهز به سیستم اینترنت وایرلس می باشند برای ساخت این هتل که به گفته سازندگان تور کیش زمستان 94 با تمرکز بر روی جذب گردشگران خارجی احداث شده، بیش از 55 میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است.

امکانات هتل ایران کیش

سالن همایش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، رستوران اصلی و رستوران روباز، کافی شاپ،صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان (لابی و داخل اتاقها)، سیستم تلفن VOIP، سیستمهای پیشرفته صوتی و تصویری و ماهواره، لاندری ۲۴ ساعته، سرویس رفت و برگشت به فرودگاه، پارکینگ سرپوشیده 

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

رستوران هتل ایران کیش

باشگاه هتل ایران کیش

استخر هتل ایران کیش

 

 

هتل آبادگران کیش

 

هتل 2 ستاره آبادگران کیش در خیابان پروین اعتصامی و جنب رستوران میر مهنا قرار دارد و به صورت هتل آپارتمان و سوئیتهای ساحلی میباشد. این هتل از هتل های مقرون به صرفه کیشمی باشد که با امکانات مطلوب خود سفر خوشی را برای مسافران تور کیش به ارمغان می آورد. با توجه به ساحلی بودن هتل آبادگران، از ویژگی های متمایز این هتل دوچرخه سواری در کنار دریا می باشد. فاصله  هتل تا فرودگاه  15 دقیقه با ماشین میباشد.  اتاق های این هتل مجهز به تلفن، تلویزیون، یخچال، سرویس فرنگی و حمام می باشد. 

در تور کیش تعطیلات بهمن 94 از امکانات این هتل استفاده کنید

 

 

امکانات هتل آبادگران کیش

 

سالن کنفرانس، لابی، پارک کودکان، رستوران، پارکینگ اختصاصی هتل، اینترنت در لابی، فضای سبز، پارکینگ سرپوشیده، اینترنت در واحد، نمازخانه، تاکسی سرویس، لاندری، سالن ورزشی، صندوق امانات اختصاصی

 

 

هتل آبادگران کیش

 

 

پذیرش هتل آبادگران کیش

 

 

راهروی هتل آبادگران کیش

بازارهای کیش

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهرچین کیش دارای دو شعبه می باشد که همه اجناس موجود در این بازار مستقیا از چین وارد شده و فروشندگان آن نیز چینی می باشند.اولین شعبه این بازار فروشگاه کوچکی است که در نزدیکی بازار مروارید قرار دارد و در این بازار انواع مختلف پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی با قیمتی ارزان به فروش می رسند. دومین شعبه آن در طبقه دوم بازار پانیذ قرار داردمسافران تور کیش تعطیلات زمستان 94 می توانند انواع مختلف و متنوع اجناس را با قیمت ارزان از این یازار تهیه کنند. 

 

بازار شهر چین کیش

 

 

بازارچه شقایق کیش


مرکز خرید شقایق کیش در زمینی به مساحت 1680 مترمربع، در دو طبقه، در سال 1381 در شهرک میر مهنا به افتتاح شد. این مرکز خرید دارای 30 غرفه فعال می باشد که انواع کیف، کفش، لباس مردانه، لباس زنانه و ... در آنجا به فروش می رسد.مسافران تور کیش نوروز 95 می توانند در این مرکز خرید زیبا به خرید پرداخته و از امکانلات متنوع آن استفاده کنند.


تفریحات خوب کوش آداسی

تور کشتی کوش آداسی

 

در شهر کوش آداسی مسافران تور کوش آداسی می توانند از تفرجگاه ساحلی سوار بر کشتی شده و در دریای زیبای اژه به سفر بپردازند.در طول این تور رویایی از سه خلیج نیلگون دیدن و از تماشای مناظر بکر و رویایی اطراف لذت خواهید برد همچنین می توانید در آب های شفاف و زلال این دریا به شنا بپردازید. در این تور ناهار محلی که بیشتر شامل ماهی، برنج، نان ترکی، گوشت، سالاد است در کشتی سرو می شود. این تور کشتی همه روزه از اوایل بهار تا اوایل پاییز در کشتی های دو طبقه برپا می شود و کشتی ساعت 9:30 ساحل را ترک و ساعت 4 عصر به ساحل باز می گردد.مسافران تور کوش آداسی نوروز 95می توانند با تور کشتی سفر رویایی ای را تجربه کنند.

 

تور کشتی کوش آداسی  

تور کشتی کوش آداسی  

تور کشتی کوش آداسی

تور کشتی کوش آداسی  

 

 

غواصی در کوش آداسی

 

 

 

غواصی یکی از تفریحات هیجان انگیز در کوش آداسی می باشد، می توانید با پوشیدن لباس غواصی به اعماق دریای مدیترانه رفته و زیبایی های کف دریا و موجودات دریایی را تماشا کنید.در کوش آداسی مراکز غواصی متعددی وجود دارد که بسته به میزان مهارت، علاقه مندان را برای این کار راهنمایی می کنند. مسافران تور کوش آداسی بهمن 94 می توانند با غواصی هیجان بسیار زیادی را تجربه کنند. 

 

غواصی در کوش آداسی

 

 

 

غواصی در کوش آداسی

هتل های ارزان کوش آداسی

 

هتل شخصی دیاس (Dias) در مرکز شهر کوش اداسی در نزدیکی ساحل واقع شده است. این هتل 44 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، سیستم تهویه، تلویزیون، حمام و ... هستند.

هتل دیاس رستوران و کافه دارد که مهمانان تور کوش آداسی زمستان 94می توانند در آن چای خود را با کیک تازه که در خود کافه پخته می شود میل کنند. این هتل برنامه بازدید از جاذبه های گردشگری نزدیک را برای مهمانان فراهم می کند. هتل در 72 کیلومتری فرودگاه ازمیر قرار دارد و ترتیب ترانسفر فرودگاهی را می دهد.

آدرس: Candan Tarhan Bulvarı No : 64, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل دیاس کوش آداسی

استخر، تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، فکس، کپی، سیستم ایمنی، اتاق خانوادگی، وای فای رایگان، پارکینگ .

 

هتل دیاس کوش آداسی

هتل دیاس کوش آداسی

هتل دیاس کوش آداسی

هتل دیاس کوش آداسی

 

هتل آکردم کوش آداسی

 

هتل آکردم (Akerdem)  در مرکز کوش آداسی، در چند قدمی ساحل قرار دارد و 40 اتاق مجهز به امکانات سیستم تهویه، وای فای رایگان، بالکن، تلویزیون، تلفن، حمام و  ... ارائه می دهد. هتل استخر سر باز و تراس پشت بام دارد که مسافران تور کوش آداسی 94 می توانند در آنجا از چشم انداز شهر لذت ببرند. هتل آکردم در چند قدمی خیابان معروف کوش آداسی قرار دارد که در آنجا انواع رستوران ها و مغازه ها وجود دارد. همچنین هتل در 65 کیلومتری فرودگاه ادنان است.

آدرس: Kahramanlar Caddesi No: 58, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل آکردم کوش آداسی

استخر، تراس، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل (با هزینه)، شاتل فرودگاه (با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، فکس، کپی، سیستن ایمنی، آسانسور، سیستم تهویه، وای فای رایگان.

 

هتل آکردم کوش آداسی

رستوران هتل آکردم کوش آداسی

هتل آکردم کوش آداسی

 اتاق هتل آکردم کوش آداسی

هتل آکردم کوش آداسی

استخر هتل آکردم کوش آداسی