تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

رستوران زی گوان یوان پکن چین

رستوران زی گوان یوان پکن چین

رستوران زی گوان یوان در پکن, ناحیه چانو, بی لی هون مینو, ساختمان 85 پذیرای مهمانان و مسافران تور چین می باشد. این رستوران یکی از رستوران های معروف و اسلامی چین و یکی از رستوران های زنجیره ای می باشد که تا کنون 55 شعبه از آن تاسیس شده است. رستوران دارای کارکنانی مهمان نواز و بسار مهربان می باشد و منوی رستوران کاملا با ذائقه ایرانی ها سازگار می باشد. در سفرتان به چین امکان این را دارید تا به این رستوران بروید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

رستوران رستوران زی گوان یوان پکن چین

تالار اشرف اصفهان


تالار اشرف اصفهان

تالار اشرف اصفهان در زمان شاه عباس دوم ساخته و در عصر جانشین او, شاه سلیمان تکمیل شد. این بنای تاریخی در خیابان  استاندری, در کنار قصر های دیگری همچون, کاخ هشت بهشت, کاخ پشت مطبخ, رکیب خانه و تالار تیموری مجموعه ای از کاخ های با شکوه دوران شاه سلیمان را تشکیل می دهند. در اوایل جنگ جهانی اول (1914 تا 1918 میلادی) تالار اشرف انبار علوفه بوده و بعد از آن یکی از واحد های نظامی در آن مستقر شد. شهرت اصلی این تالار به دلیل نقاشی های زرنگار و گچبری های پر کار آن است. در سفرتان با تور اصفهان امکان این را دارید به این بنای تاریخی سر بزنید و لحظات خوشی را در کنار عزیزانتان سپری کنید.

تالار اشرف اصفهان

آکواریوم اصفهان


آکواریوم اصفهان

آکواریوم اصفهان یکی از جاذبه های بسیار دیدنی تور اصفهان به شمار می آید که به عنوان بزرگترین آکواریم کشور شناخته شده است. آکواریوم در زمینی به مساحت 3500 متر مربع تونل آکوتریوم به طول 30 متر, با 30 عدد آکواریم 5 الی 100 متری آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران و گردشگران اصفهان می باشد. گونه های مختلفی از آبزیان آب های شیرین و شور در این مجموعه در آکواریوم های لمسی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته اند. ساعت بازدید از این آکواریم از ساعت 8 صبح تا 22 می باشد. در سفرتان به اصفهان امکان بازدید از این مجموعه بی نظیر برای شما و عزیزانتان فراهم خواهد شد تا سفر خوشی را تجربه کنید.

آکواریوم اصفهان

کوه صفه اصفهان

کوه صفه اصفهان

کوه صفه یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری شهر اصفهان می باشد که در روز های تعطیل بخصوص جمعه پذیرایی تعداد  زیادی از گردشگران و مهمانان تور اصفهان می باشد. این کوه از شمال به جاده کمربندی, از غرب به کوه های تخت رستم و دره خان, از شرق به شهرک ها و محل سکونت شهری و از جنوب به اراضی باز و خط آهن منتهی می شود. کوه صفه دارای امکاناتب نظیر: فضای سبز به مساخت 100 هکتار, سالن بولینگ به مساحت 1000 متر مربع در 10 خط, شهر بازی, غار, چشمه, آبشار, باغ وحش و ... می باشد. در سفرتان به اصفهان امکان این را دارید با عزیزانتان به این جاذبه گردشگری معروف تور اصفهان بروید و  سفر خوشی را تجربه کنید.

کوه صفه اصفهان

رستوران خوان گستر اصفهان


رستوران خوان گستر اصفهان

رستوران خوان گستر اصفهان در اتوبان دستجردی, روبروی ورودی جنوبی سپاهان شهر آماده پذیرایی از مهمانان و مسافران تور اصفهان می باشد. این رستوران یکی از بهترین رستوران های اصفهان می باشد که انواع غذا های ایرانی و سنتی و بین المللی سرو می کند و سطح غذا های رستوران بسیار بالا و با استاندارد های بهداشتی مطاقبت دارد. در سفرتان به اصفهان امکان این را  دارید که به این رستوران سر بزنید و در کنار عزیزانتان سفر خوشی را تجربه کنید.

رستوران خوان گستر اصفهان