تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل اسکات پارک پالاس دبی


هتل 5 ستاره اسکات پارک پالاس در خیابان معروف شیخ زاید، نزدیک مرکز نمایشگاه بین المللی دبی قرار دارد . این هتل 118 آپارتمان را در برج 60 طبقه پارک پالاس ارائه می دهد. آپارتمان ها اتاق های پذیرایی و نشیمن بزرگ و آشپزخانه ای مجهز و حمامی تمیز و زیبا دارند. از امکانات تفریحی این هتل می توان به سونا و استخر 40 متری اشاره کرد. مترو درست در آنسوی خیابان هتل قرار دارد و مسافران تور دبی 94  به راحتی می توانند در طی شهر رفت و آمد کنند. مرکز نمایشگاه بین المللی، مرکز مالی بین المللی دبی و مغازه ها و رستوران های بسیار در چند قدمی هتل هستند.

آدرس:  Sheikh Zayed Road, Trade Center 1, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اسکات پارک پالاس دبی

 استخر سرباز، سونا، باشگاه، رستوران، پذیرش 24 ساعته، لاندری، خشکشویی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور.

هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل اسکات پارک پالاس دبی

 اتاق هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل اسکات پارک پالاس دبی

رستوران هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل اسکات پارک پالاس دبی

استخر هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل اسکات پارک پالاس دبی

باشگاه هتل اسکات پارک پالاس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی


هتل 5 ستاره جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی در خیابان معروف شیخ زاید قرار دارد. این هتل تا دبی مال 10 دقیقه رانندگی  تا مارینا 19/3 کیلومتر، تا پارک آبی وایلد وادی 20 دقیقه رانندگی ، تا باشگاه گلف امارات 16/9 کیلومتر و تا فرودگاه بین المللی دبی 25 دقیقه رانندگی فاصله دارد. این هتل بزرگ 1608 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، پنجره های بزرگ و حمام مجهز هستند. مسافران تور دبی 94 می توانند با خدمات گردشگری این هتل، گردش های مفرح در این شهر ترتیب دهند.

آدرس: Sheikh Zayed Road, Business Bay, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

استخر سرباز، سونا، اسپا، ماساژ، باشگاه، حمام ترکی، بار، رستوران، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، خشکشویی، اتوکشی، اتاق جلسه، فکس، کپی، روزنامه، آسانسور.

 

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

 هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل جی دبلیو ماریوت مارکوییس دبی

هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

 این عمارت در مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد و فاصله آن تا دریای اژه 10 دقیقه پیاده روی است. این ویلای زیبا باغ و استخر و 30 اتاق دارد که همه اتاق ها دارای بالکن و وسایل چوبی هستند. هر روز صبح در این هتل صبحانه کامل سرو می شود که مسافران

تور کوش آداسی 94 می توانند صبحانه خود را در زیر سایه درختان باغ میل کنند و از فضای دل انگیز آن لذت ببرند. مهمانان می توانند با طی مسافتی 5 دقیقه ای از طریق ایستگاه مینی بوس که در کنار هتل قرار دارد به لیدیز بیچ برسند و در آنجا به تفریح بپردازند. خیابان های شلوغ و معروف کوش آداسی در فاصله 10 دقیقه ای هتل هستند و می توان در این خیابان ها انواع رستوران ها و مغازه ها را یافت. فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر نیز 70 کیلومتر است.

 آدرس: Cumhuriyet Mah. Toplum Sok. No:22, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

استخر سرباز، بار، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، فکس، کپی.

 

هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

 

رستوران هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

اتاق هتل ویلا فورتین پنشن کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

 هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف در زمینی با مساحت 30000 متر مربع، در ورودی شهر و در فاصله 1 کیلومتری مرکز شهر کوش آداسی قرار دارد. این هتل 443 اتاق دارد که واحدهای بزرگ آن دارای بالکن با چشم انداز زیبایی از دریای اژه هستند. از دیگر امکانات اتاق ها میتوان به سیستم تهویه، تلویزیون، ماهواره و مینی بار اشاره کرد. این هتل رستوران ها و اسنک بار های متنوع و زیادی دارد که می توانید انواع غذاهای دلخواه خود را در آنجا بیابید. هتل 5 ستاره رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی با 6 استخر سرباز و سرسره های آبی و ساحل اختصاصی خود لحظات شادی را برای مسافران

تور کوش آداسی 94 به ارمغان می آورد. در این هتل تفریحات مختلفی مثل بیلیارد، میز تنیس، دارت و ورزش های آبی محیا است . فاصله هتل تا فرودگاه ازمیر 80 کیلومتر است و سرویس شاتل فرودگاهی با هزینه برای مسافران موجود می باشد.

آدرس: Ramada Resort Kusadasi & Golf, Akyarlar Mevkii / Aydin, 09400 Kusadası, Turkey

امکانات هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر سرباز، تراس، زمین تنیس، پینگ پونگ، دارت، شیرجه، امکانات ورزش های آبی، پارک آبی، سونا، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، اتاق بازی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، اجاره اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری، اتاق جلسه، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، وای فای رایگان

 

 

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

استخر هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

رستوران هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

رستوران هتل رامادا ریزورت و گلف کوش آداسی

مرکز خرید زورلو استانبول



 مجتمع چند منظوره زورلو در سال 2013 در منطقه سیسلی، در قسمت اروپایی استانبول ساخته شده است. این مرکز در محل تقاطع خیابان بیوکدر و پل بسفر قرار دارد و بزرگ ترین مرکز هنرهای نمایشی و اولین فروشگاه اپل در این مرکز قرار دارد. مرکز زورلو از 4 برج تشکیل شده که  مراکز هنری مدرن، مرکز خرید، هتل ۵ ستاره رافلز، ادارات، خانه های زیبا ، تئاتر و سینما در آن قرار دارد.  انواع شرکت ها و برندهای لوکس مثل بولگاری، دیور، بربری، ولنتینو، بیمن و ... در این مرکز خرید شعبه دارند. بزرگ ترین فروشگاه بیمن در این مرکز خرید بیش از 10000 متر مربع مساحت دارد و لباس ها و اجناس فشن و امروزی در آن به فروش می رسد. این مرکز خرید بیش از 200 مغازه و 40 کافه و رستوران دارد و در رستوران "مورینی" آن انواع غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای خوشمزه سرو می شود که مسافران

تور استانبول 94 می توانند از پس از خرید از طعم دلچسب این غذاها لذت برند.

 

مرکز خرید زورلو استانبول