تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

بازارهای معروف کیش

بازارهای معروف کیش

 

 

مجتمع مسکونی و تجاری مرجان کیش با زیربنایی بالغ بر 25000 مترمربع و درزمینی به مساحت 200000 مترمربع در یک طبقه احداث و در سال ۱۳۷۰ به بهره برداری رسید.در تور لحظه آخری کیش حتما از اینجا خرید کنید. این بازار پشت سواحل مرجان در یکی از زیباترین سواحل شرقی جزیره کیش و در نزدیکی هتل‌های شباویز، سیمرغ و کوثر احداث شده و یکی از شیک ترین مراکز خرید در تور کیش بشمار میرود.بازار مرجان کیش از معماری جذابی بهره می‌برد و دارای یک آکواریوم دیدنی با حجم ۵٬۴۰۰ متر مکعب است که بیش از ۸۰۰ گونه ماهی و آبزیان مختلف را برای مسافران تور کیش به نمایش گذارده است. در این مجتمع تعداد ۳۹ آب‌نما با ارتفاع ۵۰ متر، که با ۴۲۰ پروژکتور رنگارنگ نور آمیزی شده‌اند، این بنا را در شب‌ها دیدنی‌تر و باشکوه می‌سازند.بازار مرجان کیش علاوه بر جاذبه خرید کالاهای مناسب با مارک های معتبر بین المللی برای گردشگران تور کیش و مسافرانی که در تور کیش با هدف تامین کالاهای مورد نیاز و سوغاتی به این مراکز مراجعه می کنند جذابیت های دیگری نظیر کافی شاپ ها و فروشگاه های رنگارنگ در محیطی دلپذیر و خنک ،بویژه در فصل تابستان نیز دارد .

ساعات کار این مجتمع در تور کیش  از ۱۰ صبح الی ۱ بعد از ظهر و از ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب می باشد.

 

 

 

بازار پردیس 2 کیش ، تابستان سال 1375 در زمینی به مساحت 20.000 مترمربع شروع به ساخت شد و بعد از 2 سال تلاش بی وقفه کارگران زحمت کش و مهندسان در گرمایی داغ، در مرکز جزیره زیبای کیش ساخته شد. بازار پردیس که از نظر نوع معماری و مصالح به کار رفته در آن در منطقه بی نظیر است، در چهار طبقه با 230 غرفه تجاری و 10 واحد اداری به متراژ حدود 24.000 متر مربع احداث گردید و برای آسایش مسافران تور کیش و گردشگران از لحاظ رفت و آمد و انتقال کالاهای تجاری، مجهز به 8 دستگاه پله برقی و 7 دستگاه آسانسور و 2 دستگاه آسانسور شیشه ای داخل سالن می باشد.موقعیت استثنایی و محیط زیبای داخل بازار موجب حضور اکثر نمایندگی های معتبر خارجی (لوازم خانگی. کفش .پوشاک. عطریات. لوازم بهداشتی و آرایشی و ...) شده و به جرات می توان ادعا نمود که مورد توجه بیشتر مسافران تور کیش برای خرید و یا بازدید قرار می گیرد.برای رفاه حال مسافران تور کیش ترتیبی اتخاذ شده که با بکارگیری مجموعه از کافی شاپ ها و رستوران های متنوع با ارائه انواع غذاهای سرد و گرم نیاز مسافران تور کیش از هر نظر تامین و رضایت آنان جلب شود.بازار پردیس دو با ایجاد فضاهای سبز مناسب که با انواع گیاهان طبیعی پوشش داده شده و با وجود نخل های زیبا و برافراشته محیطی دلنشین و جذاب ایجاد نموده تا مسافران تور کیش ضمن خرید اجناس و کالاهای متنوع احساس یکنواختی و خستگی ننمایند و هر شب برای ایجاد محیطی شاد برای آنان در تور کیش بهار 95  با پخش موزیک زنده مراسم قرعه کشی را با اهداء جوایز نفیس و ارزنده اجرا می نماید.

 

 

تفریحات کیش

تفریحات کیش

 

فلای بورد در کیش یکی از ورزش های پر هیجان و جدید می باشد که نیاز به عکس العمل و تصمیم گیری فوری دارد تا بتوانید تعادل خود را هنگام پرواز بر روی سطح آب بدست آورید و مثل یک انسان پرنده یا یک شناگر ماهر ساعت ها با تخته فلای بورد خود در تور کیش نوروز 95  لذت ببرید. قبل از سوار شدن بر فلای بورد به گردشگران تور کیش 30 دقیقه آموزش داده می شود. امکان استفاده از فلای بورد های کیش در اسکله های کیش, استخرها، کلوپ های دریایی، اسکله های تفریحی و دریاچه ها فراهم شده است که می توانید در تور کیش از آنها استفاده کنید. هزینه استفاده از این تفریح در تور کیش کمی زیاد می باشد البته این موضوع نیز با خرید کوپن های تخفیف تا حدودی برطرف می شود و خرید کوپن های تخفیف فلای بورد کیش گاه تا 50% وجود دارد. برای آموزش دوره های مبتدی در تور کیش، حداقل عمق مورد نیاز دو و نیم متر می باشد.چنان چه قصد گذراندن دوره های پیشرفته و شیرجه زدن به داخل آب را داشتید حداقل عمق باید 4 الی 6 متر باشد.

 

 

 

 

 

پرواز با گلایدر در کیش از تفریحات لذتبخش برای گردشگران تور کیش و به ویژه جوانان بر فراز آسمان جزیره کیش است. پرواز با گلایدر علاوه بر این که فرصتی است برای تجربه هیجان پرواز که از امیال دیرینه انسان است، به علاقمندان در تور کیش نوروز 95  امکان این را میدهد که زیبایی های جزیره کیش را از آسمان تماشا کنند و لذت ببرند.آموزش و پرواز با گلایدر جزیره کیش با همکاری سازمان هواپیمایی کشوری تاسیس گردیده است. علاقمندان تور کیش می توانند جهت آموزش پرواز با گلایدر در آموزشگاه ثبت نام نمایند و پس از انجام تمرینات و گذراندن دوره های آموزش زیرنظر مربیان گواهینامه پرواز با گلایدر را دریافت نمایند. در پارک ساحلی مقابل کشتی پله هایی تعبیه شده است که ورود به سایت را آسان می گرداند و به راحتی در تور کیش می توان با شنا کردن بر سطح در عرض چند دقیقه به زنجیر لنگر رسید.همچنین از حفره شمالی آن می توان از درون این کشتی بازدید کرد. البته ورود به بدنه به دلیل پوسیدگی آن برای مسافران تور کیش بسیار خطرناک است. 

 

هتلهای سه ستاره مشهد

هتلهای سه ستاره مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد

هتل سی برگ مشهد در ساختمانی هشت طبقه در شهر مشهد مقدس واقع شده است. مسافرین تور مشهد بهتر است بدانند که موقعیت مکانی این هتل به گونه ای است که با حرم، فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن تقریبا فاصله ای برابر دارد و به ترتیب فاصله آنها تا هتل سی برگ مشهد 8،11 و 7 کیلومتر می باشد. از جمله امکاناتی که هتل سی برگ مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم کرده، میتوان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، آسانسور، صندوق امانات، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، رستوران و پارکینگ اشاره کرد. این هتل دارای 56 اتاق است که برای فراهم کردن رفاه مسافرین تور مشهد تعطیلات زمستان 94 هر کدام از آنها به امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، آشپزخانه، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند.اینترنت رایگان نیز در فضای لابی هتل سی برگ مشهد در اختیار میهمانان تور مشهد قرار خواهد گرفت.

آدرس هتل سی برگ مشهد: مشهد، خیابان احمد آباد، بعد از هتل هما، نبش سی متری اول، بلوار رضا

هتل سی برگ مشهد

 

 

هتل عرش مشهد

هتل عرش مشهد هتلی 3 ستاره واقع در خیابان امام رضا (ع) می باشد که در سال 1389 افتتاح شد. این هتل یک ساختمان 5 طبقه است و محل استقرار اتاق های آن به این صورت است که در هر طبقه یک واحد 2 خوابه، یک واحد 5 تخته، چهار واحد 3 تخته و شش واحد 2 تخته قرار گرفته است. مسافرین تور مشهد بهار 95 و زائرین حرم مطهر ثامن الحجج (ع) بدانند که فاصله این هتل تا حرم به صورت پیاده روی در حدود 15 دقیقه است و فرودگاه بین المللی تا هتل 20 دقیقه و ایستگاه راه آهن نیز 15 دقیقه با هتل فاصله دارد. امکاناتی که هتل عرش مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد قرار می دهد جوابگوی نیازهای میهمانان تور مشهد 95 خواهد بود، برخی از این امکانات لابی، کافی نت، کافی شاپ، سالن کنفرانس، رستوران، لاندری و همچنین پارکینگ اختصاصی می باشند. اتاق های هتل سه ستاره عرش مشهد نیز برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد به امکانات مناسبی از قبیل تلویزیون LCD، ماهواره، یخچال، حمام، سرویس بهداشتی ایرانی و سرویس بهداشتی فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور مشهد که در محل اقامت خود به اینترنت پر سرعت نیاز دارند بدانند که هتل عرش مشهد اینترنت وای فای را در تمام نقاط لابی و اتاق ها در اختیار میهمانانتور مشهد نوروز 95 قرار می دهد. از دیگر خدمات رایگان این هتل میتوان به سرویس رایگان به حرم مطهر امام رضا (ع) اشاره کرد که در چندین نوبت، در ساعات مختلف شبانه روز اقدام به جابه جایی زائرین تور مشهد به حرم رضوی می نماید.

آدرس هتل عرش مشهد: مشهد، خیابان امام رضا، خیابان دانش غربی، ابتدای خیابان کامیاب، پلاک ۷۶

هتل عرش مشهد

مراکز خرید جدید دبی

مراکز خرید جدید دبی

 

 

مرکز خرید دی تو دی دبی در سال 1999 در منطقه دیره دبی تاسیس شد و یکی از مراکز خرید معروف دبی است که اجناسی با کیفیت بالا را با قیمتی مناسب و رقابتی عرضه می کند و مشتریان و بازدید کنندگان بسیاری دارد.مرکز خرید دی تو دی دبی به طور مستمر تمرکز بسیاری برای ارائه کلیه اجناس و کالاها با قیمت ارزان دارد و همواره جمعیت بسیاری در تور دبی در آن در حال خرید و بازدید هستند. ارائه وسیعی از پوشاک، کیف و کفش، لوازم خانگی و برقی، لوازم تزئینی، لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع لوازم صوتی و تصویری، کتاب ها، جواهرات و مبلمان در مرکز خرید دی تو دی دبی در تور لحظه آخری دبی دیده می شود. وجود رستوران های متنوع با انواع غذاهای بین المللی و فست فود و انواع کافی شاپ های مدرن و شیک در مرکز خرید دی تو دی دبی وجود دارد.

شعبه دیگر این مرکز خرید روبروی متروی الاتحاد قرار دارد که نسبت به شعبات دیگر ارزان تر و دارای تنوع کالایی کمتر می باشد. انواع پوشاک زنانه، مردانه، بچه گانه، لوازم ورزشی، ظرف و ظروف، وسایل تزیینی، اسباب بازی، کیف و چمدان، لوازم الکتریکی، لوازم تحریر در این مرکز خرید به فروش می رسد. این مرکز خرید برای مسافران تور دبی در روزهای شنبه تا پنج شنبه از 9 صبح تا 1 نیمه شب باز می باشد و در روزهای جمعه نیز فقط شعبه بین المللی آن در این ساعات در تور دبی بهار 95  باز است.

 

 

 

مرکز خرید صحاری سنتر دبی یکی از مراکز خرید مهم دبی است که در بزرگراه شلرجه واقع شده و یکی از پر طرفدار ترین و بزرگ ترین بازارهای دبی محسوب می گردد . این مرکز خرید با شکوه در سال 2002 افتتاح شده و علاوه بر مرکز خرید ، 9 رستوران ، 10 کافی شاپ ، امکانات تفریحی و سرگرم کننده ای چون سینما ، شهر بازی و ... در صحاری سنتر برای گردشگران تور لحظه آخری دبی وجود دارد . مرکز خرید صحاری سنتر شامل غرفه های فروش لوازم ورزشی ، مد و لباس ، کالاهای ورزشی ، لوازم آرایش ، جواهرات ، کتاب ، مبلمان ، لوازم الکترونیکی ، عینک آفتابی ، ساعت و... می باشد . از دیگر ویژگی های ممتاز این مرکز خرید مجهز برای گردشگران تور دبی می توان به بزرگ ترین شهربازی سرپوشیده امارات اشاره داشت که از 21 وسیله تفریحی مهیج تشکیل یافته است . وجود بالابر و آسانسورهای مجهز ، تهویه استاندارد و سرویس های بهداشتی مجهز نیز از عواملی است که بر محبوبیت صحاری سنتر دبی نزد مسافران تور دبی 95 افزوده است .

 

ساعات کاری این مرکز خرید هر روزه از ساعت 10 صبح الی 12 شب و جمعه ها 1 ظهر الی 12 شب می باشد.

 

 

هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی

هتلهای پنج ستاره زیبا در دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی یکی از هتلهای لوکس و 5 ستاره دبی می باشد که در خیابان شیخ زاید واقع شده است. این هتل ۴ رستوران ، یک استخر روباز و سالن های ملاقات اختصاصی و ۴۷۱ اتاق و سوییت دارد. اتاقهای هتل رادیسون رویال شامل اتاقهای خانوادگی ، استاندارد و سوئیت لوکس با چشم اندازهای زیبا به دبی و مدینه الجمیرا می باشد که متراژ آنها بسیار متنوع است و همه اتاقها دارای بالکن اختصاصی بوده و برای کلیه سلایق گردشگران تور دبی طراحی و ساخته شده است . تجهیزات اقامتی آن از طراحیهای روز و کلاسیک جهان و دکورهای آن مطابق با طرح های سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی چیده شده است.تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت پرسرعت رایگان ، تلویزیون LCD ، ساعت آلارم ، حمام اختصاصی همراه با امکانات لوکس می باشد.در تور دبی نوروز 95 حتما در این هتل اقامت کنید.رادیسون رویال هم رستوران های بین المللی دارد هم غذاهای آسیایی در آنها سرو می شود. میهمانان تور دبی می توانند استخر روباز هتل با نمایی به سوی ساحل جمیرا ، مرکز سلامتی و همچنین مرکز ماساژ و اسپای لوکس این هتل استفاده کنند.مرکز خرید دبی مال و ساحل جمیرا در فاصله ۵ دقیقه ای هتل قرار دارد و فاصله فرودگاه بین المللی دبی تا این هتل با ماشین ۱۵ دقیقه خواهد بود.
 
از دیگر امکانات این هتل در تور دبی تعطیلات زمستان 94  می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ماساژ ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، استخر سرباز (تمام فصول) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب, خدمات نگهداری از اطفال , صرافی ,اتاق جلسه , کتابخانه ,آرایشگاه و....
 
 
 
 
 

 

هتل جمیرا امارات تاور دبی یکی از هتلهای زیبا و مجلل در سطح جهان و امیر نشین دبی بشمار می آید. برجهای دوقلوی امارات تاور با نمای استیل منحصر بفرد سی و سومین ساختمان بلند جهان و از بلندترین هتل های جهان به حساب می آید وجزو گروه هتلهای زنجیره ای جمیرا می باشد.در تور دبی نوروز 95 اقامت در این هتل را فراموش نکنید.هتل پنج ستاره امارات تاور در سال  2009 در انواع شاخصه های هتلداری بعنوان بهترین هتل جهان اعلام گردید.ارتفاع سیصدو پنج متری هتل چشم انداز باور نکردنی از دبی و خلیج فارس را در طبقات فوقانی هتل به ذهنهای گردشگران تور دبی زمستان 94 می سپارد.

یکی از بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی بنام بلو وارد در هتل امارات تاور واقع شده است و ساحل اختصاصی هتل امارات تاور و استخر روباز این هتل بلند قامت از جذابیتهای منحصر بفرد هتل امارات تاور می باشد.داخل هتل نیز از معماری زیبا و شگفت انگیزی در تور دبی تعطیلات عید 95 برخوردار است. امارات تاور مجموع دو سازه زیباست که هتل در آسمان خراش کوتاه تر جای دارد. با توجه به ارتفاع بلند برج ها،برای آسایش میهمانان تور دبی بهار 95 برای تردد در طبقات پیشرفته‌ترین آسانسورهای موجود در جهان در این هتل فراهم شده است که میهمانان تور دبی می توانند به سریع‌ترین شکل ممکن خود را به رستوران ها و سالن‌های ملاقات و دیگر امکانات تفریحی و تجاری فوق العاده ی هتل امارات تاور برسانند.