تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل الیت وورد استانبول


هتل الیت وورد استانبول (Elite World Istanbul Hotel) از جمله هتل های 5 ستاره این شهر به شمار می رود و تا میدان تقسیم فاصله بسیار کمی دارد که دسترسی به تمامی مراکز مهم را برای مسافران تور استانبول 95  آسان می نماید . خیابان استقلال استانبول بسیار به هتل الیت وورد نزدیک می باشد، رستوران ها و مغازه های بسیاری در آن وجود دارد که مسافرین تور استانبول می توانند از آنها بهره مند شوند. از مکانهای دیگر معروف نزدیک به این هتل استانبول میتوانیم به کاخ تاپکاپی، مسجد کبود و بازار بزرگ استانبول اشاره کرد. هتل الیت وورد امکانات و خدمات متنوعی را در اختیار میهمانان تور استانبول تابستان 95 قرار می دهد که برخی از این امکانات عبارتند از آرایشگاه، صرافی، فروشگاه، رستوران، گاو صندوق و لباسشویی.

هتل الیت وورد استانبول

 این هتل بسیار شیک و مجهز برای سرگرمی و تفریحات گردشگران تور استانبول تعطیلات تابستان 95 امکانات ورزشی تفریحی مناسبی نظیر مرکز بدنسازی، سونا، استخر سرپوشیده و ماساژ و حمام ترکی را فراهم کرده تا از اوقات فراغت خود در هتل لذت ببرند.

هتل الیت وورد استانبول

هتل الیت وورد استانبول

 

هتل مونپیک استانبول


هتل مونپیک استانبول از جمله هتل های 5 ستاره شهر استانبول به شمار می رود این هتل در منطقه تجاری استانبول واقع شده است و حدوذ 1.5 کیلومتر با مرکز خرید کانیون و حدود 10.5 کیلومتر با منطقه ی تاریخی استانبول فاصله دارد. هتل مونپیک استانبول شامل 249 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها به امکاناتی نظیر میزکار بزرگ، سیستم تهویه هوا، مبلمان لوکس، تلویزیون، یخچال، چای/قهوه ساز، حمام اختصاصی، سشوار، مینی بار، اینترنت در تور استانبول شهریور 95 مجهز می باشند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای، سوئیسی و غذاهای سنتی ترکیه ای را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند همچنین مسافران تور استانبول می توانند در کافه این هتل از نوشیدنی ها و پانورامای شهر استانبول لذت ببرند.

امکانات دیگر هتل مونپیک استانبول در تور استانبول مهر 95 شامل ترانسفر فرودگاهی ، پذیرش شبانه روزی، ورود حیوانات، رستوران، کافی شاپ و بار، آسانسور، پارکینگ، سینما، فروشگاه،صرافی، کافی نت، سالن زیبایی، خشکشویی، صندوق امانات، سرویس نگهداری کودکان، خدمات پزشکی، سالن کنفرانس، کرایه(رنت) خودرو، استخر روباز، استخر سرپوشیده، استخر ویژه کودکان، پارک آبی، ساحل اختصاصی، ورزش های آبی (غیر موتوری)، ورزش های آبی (موتوری)، جکوزی، سونا، مرکز آب درمانی (اسپا)، ماساژ، سالن بازی کودکان، تیم انیمیشن، باشگاه بدنسازی، تنیس، اجاره دوچرخه، بیلیارد، بولینگ، اسکواش، گلف/مینی گلف و ... در تور استانبول پاییز 95 می باشد.

هتل مونپیک استانبول

هتل مونپیک استانبول

مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول


مرکز خرید آتاکوی پلاس در استانبول در منطقه آتاکوی استانبول در نزدیکی فرودگاه آتاتورک استانبول ، در قسمت اروپایی واقع شده است .  منطقه آتاکوی در سالهای اخیر بسیار گستره شده است و مجتمع های مسکونی زیادی در این منطقه ساخته شده است که جمعیت این منطقه را چندین برابر نموده است . مرکز خرید اتاکوی پلاس به دور از سر و صدای شهر در سال ۲۰۱۰ در این منطقه افتتاح شده است . این مرکز خرید دارای تراسی رو به دریای مرمره است که برای همه بازدید کنندگان تور استانبول بسیار جذاب می باشد .

مرکز خرید آتاکوی پلاس استانبول با ۱۴۰ فروشگاه در فضایی به مساحت ۲۳٫۰۰۰ متر مربع افتتاح شده است و بیشتر شامل فروشگاه های لباس ، لوازم و وسایل ورزشی و وسایل الکترونیکی در تور استانبول مرداد 95  میباشد . اگر در مناطق آتاکوی شهر استانبول اقامت دارید دسترسی به این مرکز خرید برای شما بسیار راحت میباشد و در غیر این صورت میتوانید از سرویس های رایگان این مرکز خرید از مناطق مختلف شهر استانبول استفاده نمایید . در این مرکز خرید ، پارک بازی کودکان ، سینما و تعداد زیادی رستوران نیز برای استفاده در تور استانبول تعطیلات مرداد 95  قرار دارد .

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول


مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه در تور استانبول 95  تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام اختصاص داده شده است.

 

 

هتل سنتر بارشا دبی

 

هتل سنتر بارشا دبی ( Centro Barsha hotel dubai ) یکی از هتل های 3 ستاره دبی می باشد که اقامتی لوکس را به مهمانان تور دبی پاییز 95 ارائه می دهد .هتل سنتر بارشا دبی دارای 239 اتاق می باشد که امکاناتی مناسب برای اقامت داشته و این اتاق های بزرگ دارای تلویزیون LCD, کانال های ماهواره ای و کانال های کابلی , گاوصندوق , چای و قهوه ساز , تهویه مطبوع و … می باشند .در این هتل می توانید از آبتنی در استخر روباز هتل لذت ببرید و یا روی تراس پشت بام در کنار فضای باز استخر حمام افتاب بگیرید . سالن ورزشی مجهزی نیز در هتل برای علاقه مندان به ورزش وجود دارد .هتل سنتر بارشا دبی نزدیک به فرودگاه بوده و با توجه به اینکه از ساحل و مراکز خرید دبی فاصله چندانی ندارد به راحتی امکان گردش در شهر را برای مهمانان تور دبی فراهم کرده است .

از دیگر امکانات هتل سنتر بارشا دبی در تور دبی تعطیلات پاییز 95 :

ترانسفر فرودگاه , امکانات جلسه و ضیافت , لباسشویی , خشکشویی, صرافی , فکس و کپی , اینترنت بی سیم, رستوران , پذیرش شبانه روزی , اتاقهای پاک و بدون سیگار , کافی نت , پارکینگ رایگان و …