تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

بازارهای معروف کیش


بازار مریم کیش

بازار مریم کیش

بازار مریم در تور لحظه آخری کیش پس از انقلاب در سال 1369 در زمینی به مساحت 5700 هزار مترمربع در جزیره زیبای کیش احداث شد. این بازار یک طبقه ساخته شده و در نوار سیاحتی کیش قرار دارد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند. طراحی این بازار با دیگر بازارهای کیش متفاوت است و به صورت رو باز و نمایی سنتی بنا شده و از سازه های چوبی در ساخت آن استفاده شده است. میهمانان تور کیش 94 می توانند ای این مکان دیدن نمایند. این بازار از 52 غرفه تجاری در حال فعالیت به وجود آمده است. همچنین از نورپردازی خاصی در این بازار استفاده شده که باعث جذب بیشتر گردشگران تور لحظه آخری کیش می شود. غرقه های این بازار از تنوع خوبی برخوردار هستند. در وسط این بازار فضای سبز و نیمکت ها و صندلی هایی برای استراحت خریداران و نیز کافی شاپ کوچکی تعبیه شده است. این بازار هرشب برنامه های شاد و مفرح و قرعه کشی برای خریداران تور کیش 94 برگزار می کند. غرفه های بازار مریم معمولا اجناسی مانند: کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، روسری، پوشاک، مواد غذایی، لوازم مسافرتی و... را عرضه می نماید.  

آدرس: جزیره زیبای کیش، خیابان سنایی، بازار سنتی مریم


بازار ونوس کیش

بازار ونوس کیش

بازار ونوس جزء بازارهای قدیمی در تور کیش قرار دارد که در سال 1357 در زمینی به مساحت 26500 هزار مترمربع احداث شد. این بازار از 2 طبقه 310 غرفه تشکیل شده است. که طبقه اول آن تجاری و طبقه دوم آن اداری می باشد. این بازار خود به تنهایی یکی از جاذبه های جزیره کیش برای گردشگرانتور لحظه اخری کیش به حساب می آید. بازار ونوس تقریبا قدمتی 15 ساله دارد. در این بازار لوازم خانگی به فروش نمی رسد و بیشتر به فروش پوشاک و لباس های زنانه اختصاص دارد. این بازار نزدیک به بازار مریم می باشد. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این بازار دیدن نمایند.

آدرس: جزیره کیش، خیابان سنایی
مطالب مرتبط:

هتل ایران کیش


هتل ایران کیش

هتل ایران کیش

هتل بین المللی 5 ستاره ایران در تور لحظه آخری کیش در تیرماه  1393 با 700 متر مربع زیربنا در مقابل پارک شهر کیش بنا شد. این هتل دارای 7 طبقه، 130 اتاق و 310 تخت خواب می باشد. این هتل از معماری بسیار زیبایی برای میهمانان تور کیش پاییز 94 برخوردار است. این هتل در دو برج مجزا طراحی شده که در طبقه همکف و هفتم با هم ارتباط دارند و این خصوصیت این هتل را از دیگر هتل های تور کیش 94 متفاوت می کند. در ساخت این هتل بیش از 55 میلیارد تومان هزینه شده است. طراحی هتل ایران کیش به گونه ای است که اتاق هایی که در ضلع شمالی هتل قرار گرفته اند مشرف به دریا و اتاق هایی که در ضلع جنوبی هتل قرار گرفته اند رو به جزیره و مشرف به پارک بزرگ شهر می باشند. در تمام طبقات و اتاق های این هتل بین المللی برای میهمانان تور لحظه آخری کیش اینترنت وجود دارد و تنها هتلی در جزیره است که دارای نسل جدید سیستم های تهویه مطبوع و خنک کننده (VRF) می باشد. این هتل از دریا 20 دقیقه فاصله دارد.

امکانات هتل ایران کیش:

سرویس رفت و برگشت به فرودگاه ویژه میهمانان تور کیش، سالن های مجهز ورزشی شامل استخر و بدنسازی، سالن همایش،  رستوران اصلی و رستوران روباز، صندوق امانات اختصاصی، اینترنت رایگان در لابی و در تمام اتاق ها، لاندری ۲۴ ساعته ویژه میهمانان تور کیش پاییز 94، پارکینگ سرپوشیده، کافی شاپ، سیستم های پیشرفته صوتی و تصویری، ماهواره و...

هتل ایران کیش

هتل ایران کیش
مطالب مرتبط:

 

درخت سبز کیش


درخت سبز کیش

 درخت سبز کیش

در انتهای طولانی ترین مسیر آبرفتی باستانی کیش در تور لحظه آخری کیش، آب‌های سطحی به قسمتی از منطقه شمالی جزیره که به دره پرتغالی‌ها معروف است سرازیر می‌شوند، لذا این منطقه از سرسبزی خاصی برخوردار است. گردشگران تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در اطراف یکی از کهنسال‌ترین درختان لور جزیره، مجموعه درخت سبز احداث شده است. سرسبزی محوطه ساختمان‌ها و نرده‌های چوبی و پیاده‌روهای این مجموعه، مناطق شمالی کشور را برای گردشگران تور کیش 94 تداعی می‌کند. اما یکی از عواملی که سیاحت‌کنندگان را به این نقطه می‌کشاند، هیبت افسانه‌ای درخت سبز است. درخت سبز  کهنسال‌ترین درخت «لور» جزیره است و احتمالا بین ۵۰۰ تا ۶۰۰ سال عمر دارد. گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. بر شاخه های این درخت، گره هایی با نخ یا پارچه زده شده است که در نگاه اول آن را به نوعی مقدس می نمایاند. گروهی از مردم در تور کیش 94 عقیده دارند که این درخت شگون دارد و به همین دلیل به قصد برآورده شدن نیازشان پارچه‌هایی به شاخه‌های آن می‌بندندمجموعه درخت سبز  با آلاچیق‌های زیبا و محل های متعدد پخت کباب برای استراحت و بازدید رایگان گردشگران تور کیش پاییز 94 بازسازی شده است و مسیر های پیاده رو با چراغ‌های فانوسی شکل در میان فضای همیشه سبز با گل های کاغذی رنگارنگ، شما را به سوی جاذبه اصلی این مجموعه می‌برد. در این مجموعه نمازخانه، رستوران فصلی ویژه میهمانان تور لحظه آخری کیش، بوفه و سرویس بهداشتی نیز موجود استمجموعه درخت سبز در مجاورت دو جاذبه مهم گردشگری کیش واقع شده و دارای دو درب ورودی است. یک درب آن با ورودی جاذبه گردشگری شهر باستانی حریره برای میهمانان تور کیش 94 مشترک و ورودی دیگر آن در مجاورت آب انبار سنتی می باشد. تنها پس از چند دقیقه پیاده روی می‌توان از جاذبه های شهر باستانی حریره و آب انبار سنتی در مجاورت مجموعه درخت سبز نیز دیدن کرد. میهمانان تور کیش پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

درخت لور یا انجیر معابد، معروفترین درخت جزیره است. این نوع درخت در نواحی جنوبی ایران رشد می کند. پوست کهنسال درخت لور و برگ‌ها و ریشه‌هایش که از بدنه اصلی آن آویزان هستند، آن را از سایر انواع درختان متمایز می‌سازد. گردشگران تور کیش می توانند از این مکان دیدن نمایند. ریشه این درختان طوری رشد می کند که مانند چتری بر روی زمین سایه می‌افکند و ممکن است تا چند صد سال عمر کنند.

 درخت سبز کیش

درخت سبز کیش
مطالب مرتبط:

  • نرخ تور کیش ورودی یکم آبان پاییز 94
  • قیمت تور کیش ورودی دوم آبان پاییز 94
  • هزینه تور کیش برای سوم آبان پاییز 94
  • پکیج تور کیش 2 شب و 3 روز برای چهارم آبان پاییز 94
  • قیمت تور کیش ورودی پنجم آبان پاییز 94
  • نرخ تور کیش 2 شب و 3 روز برای ششم آبان پاییز 94
  • قیمت تور کیش برای هتل های 5 ستاره هفتم آبان پاییز 94
  • پکیج تور کیش ورودی هشتم آبان پاییز 1394
  •  

    رستوران های معروف آنتالیا



    رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

    این رستوران در تور لحظه آخری آنتالیا قبلا در آنکارا فعالیت می کرده است و هم اکنون حدود 20 سال است که به آنتالیا منتقل شده است . نام این رستوران از اتاق های غذا خوری دوران امپراطوری عثمانی گرفته شده است . در این رستوران انواع خوراک های مدیترانه ای و ترکی سرو می شود . گردشگران تور آنتالیا 94 می توانند برای صرف غذا به این رستوران سری بزنند و از طعم غذاهای گوشتی آن که در تابستان در باغ بهار خواب در کنار اسکله سرو می شود لذت ببرند .

    رستوران کرال سوفاراسی آنتالیا

    غذایی که در این رستوران پیشنهاد می شود یک غذای ترکی دریایی به نام تیگار است که شما مسافران تور آنتالیا می توانید طعم آن را امتحان کنید .



     رستوران استلاز بیستروت آنتالیا

    این رستوران در تور آنتالیا 94 یکی از رستوران های خوب آنتالیا می باشد . این رستوران دارای منوی ایتالیایی بی نظیری است که شامل غذاهای مدیترانه ای می باشد و بهترین انتخاب در این منو لازانیای ایتالیایی اصیل آن می باشد که با سس مخصوص برای میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا سرو می شود . در این رستوران انواع سالادها و ساندویچ ها نیز سرو می شود و کباب های آن طمع مخصوصی دارند . شما گردشگران تور آنتالیا پاییز 94 می توانید برای صرف غذا به این رستوران آمده و از طمع خوب غذاهای آن استفاده کنید همچنین می توانید از پشت میزها عبور ترامواها را ببینید .

     رستوران استلاز بیستروت آنتالیا



    رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

    این رستوران زیبا جزو یکی از بهترین رستوران های آنتالیا به شمار می رود و شما گردشگران تور لحظه آخری آنتالیا می توانید برای صرف غذا به باغ ایتالیایی آن رفته و در آنجا از غذاهای لذیذ در کنار چشم انداز زیبا لذت ببرید . منوی این رستوران که از بهترین های آنتالیا می باشد شامل : خوراک های اصیل ترکی و خوراک های محلی ترکی ویزه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 می باشد که به همراه بادمجان ، کدو سبز ، گوجه فرنگی سرو می شود همچنین در این رستوران سالاد غذاهای دریایی بی نظیری وجود دارد که با سس پرتقال برای میهمانان تور آنتالیا 94 سرو می شود و کباب های آن نیز ترکیبی از گوشت گوسفند به همراه گوجه فرنگی ، ماست و بادمجان می باشد .

     رستوران گیزلی باهچه آنتالیا

    هتل های معروف آنتالیا



    هتل اورنج کانتی آنتالیا

    هتل اورنج کانتی آنتالیا

    این هتل 5 ستاره در تور لحظه آخری آنتالیا در منطقه ی کمر آنتالیا واقع شده است و تا فرودگاه 1 ساعت فاصله دارد.هتل دارای امکاناتی از قبیل جکوزی،حمام ترکی،سونا،ساحل اختصاصی و ماساژ ویژه میهمانان تور آنتالیا 94 است این هتل زیبا که با معماری آمستردان طراحی شده است و بهترین منظره از آبهای مدیترانه و ساحل های ماسه ای دارد.هتل دارای زمین بازی مخصوص کودکان و دارای چندین رستوران با انواع غذاهای دریایی ،هلندی و ترکی برای میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 است.


     

    هتل کروانسارای لارا آنتالیا


    هتل کروانسارای لارا در تور آنتالیا 94 از هتل های 5 ستاره آنتالیا است که این هتل بسیار مجلل و شیک میباشد که به شکل "U" میباشد و بخاطر همین شکل ظاهری اش همه اتاقهای این هتل رو به دریا میباشد . از امکانات این هتل میتوان به ساحل 11000 متری آن اشاره کرد که برای  مسافران تور لحظه آخری آنتالیا تعطیلات رویایی را میسازد . این هتل با مرکز شهر آنتالیا 12 کیلومتر و با فرودگاه آنتالیا فقط 10 کیلومتر فاصله دارد.



    هتل مردان پالاس آنتالیا

    هتل مردان پالاس آنتالیا

    هتل مردان پالاس در تور آنتالیا پاییز 94 هتلی تمییز و مرتب می باشد که از مرکز شهر آنتالیا بیست کیلومتر فاصله دارد . هتل در ساحل لارا و روبه دریای زیبای مدیترانه است هتل بهترین تزیین ها هتل بهترین تزیین ها را در نما و اتاقها برای میهمانان تور آنتالیا 94 به کار برده است ها را در نما و اتاقها به کار برده است از قبیل لوسترهای بلوری و رنگ آمیزی مدرن است میهمانان میتوانند از اسپا هتل و سینما هتل استفاده کنند. هتل دارای یازده رستوران است که انواع غذاهای بین المللی را ارائه میکند. مسافران تور آنتالیا از غذاهای رستوران هتل مردان پالاس آنتالیا استفاده می کنند و لذت می برند.