تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

هتل های 4 ستاره دبی

هتل دلمون دبی

هتل چهار ستاره دلمون دبی کنار مرکز خرید الغورا و در  مرکز شهر دبیبرای اقامت مسافران تور دبی  واقع شده است هتل دارای موقعیت عالی است و نزدیک به  آبنمای دبی ،متروی آل ریگا، برج ساعت دبی قرار گرفته است.سرویس رایگان به مراکز خرید، ساحل و مرکز تجاری در دسترس میهمانان تور دبی قرار می گیرد. هتل دارای ترانسفر رایگان از فرودگاه دبی است اتاق های هتل، دارای سیستم تهویه مطبوع و  امکانات رفاهی است. هتل دارای یک رستوران است که انواع غذاهای بین المللی،فیلیپینی، عربی و ایرانی را سرو میکند. هتل دلمون برای رفت و آم مسافران تور دبی  فقط پنج کیلومتر تا فرودگاه  دبی فاصله دارد.


 

هتل روتانا رز ریحان بای دبی
 
هتل روتانا رز دبی،یکی از بلندترین هتلها در سراسر جهان است که سیصد و سی و سه متر ارتفاع دارد و هفتاد و دو طبقه است. برای رفاه حال مسافران تور دبی در نزدیک هتل کافه ،ایستگاه های متعدد مترو و رستوران است . مرکز اداری در نزدیکی هتل قرار گرفته است.، هتل شامل اتاقها و سوئیتهای مدرن و بزرگی است که که مجهز به تلویزیون LCD و رو به چشم انداز زیبای شهر دبی است و همچنین هتل دارای سونا، اتاق بخار،جکوزی، اتاق ماساژ، ترانسفر  فرودگاه است.. استخر هتل در طبقه چهارم واقع شده است که مسافران تور دبی میتوانند از آن استفاده نمایند  .برای رفت و آمد مسافران تور دبی باید گفت فاصله ی هتل تا بازارهای امارات ،نمایشگاه دبی تنها ده دقیقه با ماشین است.

هتل چهار ستاره وارویک دبی در ساله 2013 با 47 طبقه   در خیابان شیخ زاید برای اقامت مسافران تور دبی ساخته شده است. این هتل 3 کیلومتر تا برج خلیفه و دبی مال فاصله دارد و مسجد جمیرا در 5 کیلومتری آن است.این هتل دارای 357 اتاق می باشد که دارای امکانات چای/قهوه ساز، نظافت روزانه اتاق ها، کنترل دما، مینی بار، آب بطری ای رایگان، روزنامه، ماهواره، اینترنت، تلویزیون، حمام و...  می باشد. در این هتل فقط صبحانه از ساعت 6 تا 10:30 سرو می شود.مسافران تور دبی می توانند در این هتل لوکس و زیبا اقامت کنند. 

امکانات هتل وارویک دبی

پذیرش 24 ساعته، نگهداری از اطفال، قهوه و چای در لابی، روزنامه ایگان در لابی، ترانسفر فرودگاهی، مرکز بیزنس، رستوران، کافی شاپ، تلویزیون در لابی، اتاق بخار، 6 اتاق جلسه، زمین تنیس، تراس پشت بام، پارکینگ با ظرفیت محدود، کارکنان مسلط به چند زبان، اتاق ماساژ و آبگرم، خدمات لاندری، راهنمای تور و بلبت، باشگاه تندرستی ویژه مسافران ورزشکار تور دبی ، مغازه، حمل و نفل رایگان به مراکز خرید، آسانسور، استخر سرباز، سونا و ...

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

 هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل وارویک دبی

هتل های 5 ستاره دبی

 

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی یک هتل 5 ستاره است که سه ساختمان می باشد و در سال 1999 برای اقامت مسافران تور دبی تاسیس شده است.این هتل 10 دقیقه پیاده روی تا باشگاه گلف و 20 دقیقه رانندگی تا برج خلیفه دارد. هتل دارای 455 اتاق است که اتاق های این هتل مجهز به میز کار، تلفن، روزنامه رایگان، وای فای ، ال سی دی 42 اینچ، دی وی دی پلیر، حمام، وان، سشوار، تهویه هوا، مینی بار، دمپایی، میز اتو ( در صورت درخواست) و ... می باشد.مسافران تور دبی می توانند در فضای رویایی این هتل به استراحت بپردازند.

امکانات وان اند اونلی رویال میراژ دبی

باشگاه کودکان، نگهداری از کودکان، 5 رستوران، روم سرویس 24 ساعته، قهوه/چای در لابی، روم سرویس 24 ساعه، 7 اتاق جلسه، پذیرش 24 ساعه، راهنمای تور و بلیت، لاندری، سالن آرایش، روزنامه در لابی، انبار چمدان، آسانسور، گاو صندوق، اتاق سیگار، ترس پشت بام، باغ، کتابخانه و ...

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

اتاق هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

هتل وان اند اونلی رویال میراژ دبی

 

 

 

 فاصله این هتل تا خیابان شیخ زاید و مرکز دبی 10 دقیقه رانندگی و تا فرودگاه بین المللی برای مسافران تور دبی  20 دقیقه رانندگی می باشد. این هتل دارای پارکینگ رایگان می باشد.اقامت در این هتل لوکس برای مسافران تور دبی لذت بخش خواهد بود.

امکانات هتل دیزرت پالم دبی

رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، لاندری، صندوق امانات، استخر، سونا، جکوزی، باشگاه بدنسازیو... 

 

هتل دیزرت پالم دبی

 

هتل رادیسون رویال دبی در خیابان شیخ زاید در 51 طبقه  برای اقامت مسافران تور دبی بنا شده و فاصله این هتل تا دبی مال، ساحل جمیرا و برج خلیفه 5 دقیقه و تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه است و باشگاه گلف در 7 کیلومتری هتل است. این هتل دارای 471 اتاق لوکس و مدرن است که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون ال سی دی، ماهواره، تلفن، مینی بار، حمام، سشوار،  روم سرویس 24 ساعته، یخچال، سیستم تهویه مطبوع، گاو صندوق ، بالکن می باشندف اتاق ها چشم اندازی رو به مناظر زیبای دبی و مدینه الجمیرا دارند. فاصله این هتل تا مترو بسیار کم می باشد و از این رو مسافران تور دبی به راحتی می توانند به نقاط مختلف دبی رفت و آمد کنند.

امکانات هتل رادیسون رویال دبی

رستوران، بار ، استخر سرپوشیده، استخر روباز ، آبگرم، ماساژ، مرکز تناسب اندام، کلوپ شبانه ،جیم ، محوطه حمام آفتاب ،تاکسی ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق،اتو کشی،فروشگاه هدایا و سوغات، خدمات تورها، فکس و کپی، مرکز تجارت، دستگاه خودپرداز و امکانات ویژه برای معلولین، اتاق های کامپیوتر، سالن های متعدد همایش و کنفرانس و ...

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

هتل رادیسون رویال دبی

 اتاق هتل رادیسون رویال دبی

هتل های 5 ستاره آنتالیا

هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا 5 ستاره

 

 هتل پاپیلون بل ویل آنتالیا

این هتل دارای امکانات تفریحی مانند زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان و همچنین اتاق بازی های کامپیوتری مخصوص کودکان می باشد. از دیگر امکانات هتل پاپیلون بل ویلمیتوان به استخر با امکانات ماساژ , استخر روباز , سونا , مرکز سلامت و آبگرم , حمام ترکی و بخار  و استخر سر پوشیده اشاره کرد و همچنین دارای اتاق های ویژه با امکانات رفاهی برای معلولین می باشد . امکانات ورزشی این هتل نیز شامل تنیس , مرکز بدنسازی , بیلیارد , پینگ پنگ , بازی دارت, زمین گلف, دوچرخه سواری ,  کانو , اسکواش و موج سواری است که شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می توانید از آنها بهره مند شوید.

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کنکورد دلوکس

این هتل مجلل و تفریحیدر مکانی بسیار عالی و آرام در شهر لاراآنتالیاقرار دارد. لارا شهر بسیار تمیز و پاکیزه ای است به طوری که این شهر از پاکیزگی و امنیت برنده جایزه Blue Flag شد و این جایزه را به خود اختصاص داد. امکانات هتل کنکورد دلوکسمدرن شامل استخر آب گرم ، ساحل اختصاصی ، ورزشهای آبی ، زمین تنیس با نور افکن و امکانات دیگر می باشد. هتل کنکورد دلوکسدر قسمت شرقی آنتالیاو در فاصله شانزده کیلومتری مرکز شهر لارا و 10 کیلومتری فرودگاهاین شهر قرار گرفته است. مسافران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 می‌توانند در مدت 20 دقیقه از طریق وسایل حمل و نقل عمومی، تاکسی سرویس های خصوصی که از طرف هتل هتل کنکورد دلوکس که اماده خدمت گذاری هستند و ... به شهرآنتالیابروید.

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا 5 ستاره

 

 

 

 

هتل کروانسارای لارا آنتالیا

هتل کروانسارای لارااز هتل های 5 ستارهآنتالیامی باشد که هتلی بسیار مجلل و شیک و به شکل "U" است که به دلیل شکل ظاهری آن همه ی اتاقها رو به دریا می باشد. از امکانات فوق العاده این هتل میتوان به ساحل یازده هزار  متری آن اشاره کرد که مسافران تور آنتالیا تیر 94 می توانند تعطیلات خود را به شکلی فوق العاده و رویایی در هتل کروانسارای لارابگذرانند. این هتل تا مرکز شهر12 کیلومتر و با فرودگاه آن 10 کیلومتر فاصله دارد.

 

 

دیدنی های آنتالیا

 

تور آنتالیا منطقه کمر

کمر یک منطقه توریستی که در سال های اخیر بسیار مورود توجه ایرانیان قرار گرفته است. کمر در 42 کیلومتری غرب آنتالیا واقع شده است و فاصله آن تا فرودگاه آنتالیا حدود 45 دقیقه الی 1 ساعت می باشد. کمر یک منطقه ساحلی زیبا با سواحل سنگریزه ای می باشد و اکثر هتل ها و رستوران ها و کافه های آن در نوار ساحلی این منطقه واقع شده اند. مسافران تور آنتالیا تیر 94اگر برای تفریح به این شهر سفر کرده اید منطقه کمر بهترین جا برای گردش و تفریح است. زیرا دارای تمام امکانات سرگرمی و ورزشی , مرکز خریدهای متعدد و هر آنچه که گردشگران برای تفریح نیاز دارند می باشد. لازم به ذکر است که هتل های منطقه کمر با توجه به خدماتی که ارائه می دهند نسبت به سایر هتل های آنتالیا دارای قیمت های مناسب تری نیز می باشند. یکی از بزرگترین جذابیت های کمر آنتالیا زیبایی های طبیعی آن , دیوارهای شهر و همچنین بقایای تاریخی و دروازه هادریان است که از زمان رومیان باستان بر جای مانده است که باعث جلب نظر مسافران تور آنتالیا ماه رمضان 94 و گردشگران شده است. شما گردشگران عزیز اگر به دنبال یک شهر زیبا هستید که دارای هتل های خوب با نرخ ارزان و مناسب باشد می توانید به منطقه کمر آنتالیا بروید و از سفر خود نهایت لذت را ببرید.

تور آنتالیا منطقه کمر سواحل دریای اژه

 

 

 

 

 

تور آنتالیا آبشار دودن

آبشار دودن آنتالیا یکی از زیباترین جاذبه های این شهر است. این آبشار در 28 کیلومتری جاده قدیم شهر توریستی آنتالیا قرار گرفته است. آبشار دودن از دو چشمه جوشان به نام های پینارباشی و گوزلر سرچشمه گرفته است که در منطقه کیرک آنتالیا می باشند. این دو چشمه زیبا در یک منطقه به هم می رسند و یکی می شوند و آبشار دودن را تشکیل می دهند.

تور آنتالیا آبشار دودن

این آبشار مسافتی به طول 14 کیلومتر را در زیرزمین طی می کند و بعد در گودال وارساک روی زمین جاری می شود و مجددا پس از طی کردن یک مسات کوتاه در طرف دیگر گودال به اعماق زمین می رود. آبی که در گودال وارساک به اعماق زمین نفوذ میکند پس طی تقریبا دو کیلومتر در آبریز آبشار از دل زمین بیرون امده و آبشار فوق العاده زیبای دودن را بوجود آورده است.

تور آنتالیا آبشار دودن

آبی که از این آبشار روانه می شود پس از طی کردن 9 کیلومتر در شهر آنتالیا وارد دریای نیلگون مدیترانه میشود. به مسافران عزیز تور آنتالیا ماه رمضان 94پیشنهاد می کنیم که حتما از این آبشار زیبا دیدن نمایند و از تماشای آن لذت ببرند.

تور آنتالیا آبشار دودن

 

تور آنتالیا آبشار دودن


هتلهای قشم

 

hotel khalij fars qeshm

هتل خلیج فارس قشم هتلی ساحلی می باشد در کیلومتر 5 ساحل بسیار زیبای شمالی قرار گرفته است چشم اندازی بی نظیر که هتل خلیج فارس ساحل زیبای بندر عباس در زمان شب کاملا واضح دیده می شود. بر حسب مقررات هتل هزینه اقامت برای فرزندان زیر شش سال رایگان و بالای شش سال هزینه یک نفر محاسبه می شود .

لابی ، اتاق کنفرانس ، فست فود ،  کافی شاپ همراه با موسیقی زنده ،  سالن غذاخوری با ظرفیت تقریبا سیصد نفر و ...از امکانات خوب و ویژه هتل خلیج فارس می باشد که مسافران عزیز تور قشم تیر 94 با اقامت در این هتل می توانند از آن بهره مند شوند.

 

 

 

 

 

 

hotel apadana qeshm

 

هتل آپادانا هتلی زیبا و تمیز می باشد و خدماتی ویژه را برای میهمانان و مسافران عزیز تور قشم ماه رمضان 94 در نظر گرفته است که این خدمات را توسط کادر حرفه ای خود با ارائه تنوع غذاهای با کیفیت در رستوران هتل و ارائه خدمات برای رفاه حال میهمانان و مسافران می باشد و پذیرای میهمانان می باشد همینطور هتل آپادانا قشم در بهترین منطقه و مرکز قشم قرار گرفته است که برای رسیدن به مراکز خرید و تفریحی نهایتا 10 دقیقه با اتومبیل از هتل آپادانا فاصله دارد. هتل آپادانا  یک کافی شاپ هم دارد که گردشگران عزیز تور قشم عید فطر 94 می توانند اوقات خوبی در این کافی شاپ سپری کنید.

 

 

 

 

hotel saheli qeshm

 

هتل ساحل طلایی قشم در نزدیک ساحل ساخته شده است و دارای ساحلی مخصوص هتل برای شنا و تفریحات آبی است. هتل ساحل طلایی قشم دارای ساحلی برای شنا , اسکله تفریحی برای ماهیگیری , کافی شاپ و رستوران ساحلی زیبا که با غذاهای دریایی و متنوع و لذیذ از میهمانان و مسافران عزیز تور قشم تیر 94  پذیرایی می کند. هتل ساحل طلایی قشم دارای صندوق امانات نیز می باشد دارای پارکینگ و لاندری .

 

آدرس هتل ساحل طلایی قشم : قشم , جاده ساحلی جنوبی , جنب زیارتگاه شاه شهید