تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

دیدنی های ترکیه


ارگ آنکارا ترکیه

یکی از جاذبه های تاریخی شهر آنکارا ارگ می باشد که نمادی از ترکیه و تور ترکیه تابستان 97شهر آنکارای قدیم است. این شهر در دوران باستان تور ترکیه بهار 97مهر تور ترکیه خرداد 97شراب بوده است. در دوره ی غلاطیه ها این برج با ارتفاع 16 متر دتور ترکیه فروردین 97ر تپه ای بنا شد و بعد ها توسط رومیان بازسازی شده است. معماری متفاوت و قدیمی این برج نمایی دیگر به شهر داده است. 

به نوعی ارگ آنکارا بام این شهر است که مسافرین عزیز تور ترکیه می توانند سطح شهر را تماشتور ترکیه اردیبهشت 97ا کنند و لذت ببرند.

 

 

ارگ آنکارا ترکیه

 

ارگ آنکارا ترکیه


گومبت بدروم ترکیه

یکی از دیدنی های بدرم شهر گومبت است که در دو کیلومتری بدروم واقع شده است. این تور ترکیه تابستان 97شهر هر ساله توریستان و گردشگران زیادی تور ترکیه خرداد 97را به خود جذب میکند. زیرا یهترین هتل ها و تفریحات در آن واقع شده است. مسافرین عزیز تور ترکیه که علاقه مند به تفریح و نشاط هستند می توانند بعد از گذراندتور ترکیه بهار 97ن ساعتی در شهر بدروم به منطقه گومبت بیایند و روزی مهیج را برای ختور ترکیه فروردین 97ود رقم بزنند. تور ترکیه اردیبهشت 97

وجود سواحل کم عمق و طولانی و در کنار آن انواع وسابل بازی آبی یکی از ویژگی های این منطقه می باشد.

 

 

گومبت بدروم ترکیه

 

گومبت بدروم ترکیه

 


میدان کناک ازمیر ترکیه

از دیدنی های شهر اتور ترکیه تابستان 97زمیر می توان به میدان کناک اشاره نمود که این میدان به خاطر برج ساعت خود در ازمیر بسیار معروفتور ترکیه خرداد 97 است. این ساعت یکی از نمادهای شهر ازمیر ترکیه میباشد. این برج هدیه ای از طرف سلطان عبدالحمید بوده است که دتور ترکیه اردیبهشت 97ر سال ۱۹۰۱ به سبک اواخر دوره عثمانی بنا شده است و به بسیار پر نقش و نگار تزیین شده است در کناتور ترکیه بهار 97ر این میدان مسجد کناک و بازار کمرالتی ازمیر ترکیه واقع شده است. 

مسافرین تور ترکیه و عکاسان می توانند از این متور ترکیه فروردین 97یدان دیدن کنند و لذت ببرند.

 

 

میدان کناک ازمیر ترکیه

 

میدان کناک ازمیر ترکیه

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.