تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

رستوران های تایلند


رستوران بولان بانکوک

یکی از بهترین رستور تایلند خرداد 97توران های ارگانیک بانوک که غذاهای سنتی و اصیل تایلندیتور تایلند اردیبهشت 97 را برای گردشگران و مسافرین تور تایلند سرو می کند، رستوران بولان است کهتور تایلند بهار 97 غذاها را به سبک امروزی و مدرن پخت و تزئین میکند. معماری و دکوراسیونتور تایلند فروردین 97 این رستوران بسیار متنوع و خاص می باشد که به همین دلیل بسیار مورد توجه مسافرین و مردم بومی قرار دارد. 

یکی از خصوصیات منحصر به فرد این تور تایلند تابستان 97رستوران این است که در باغچه ورودی رستوران غرفه هایی وجود دارد که انواع سس ها، ادویه جات، رب ها و ... را به فروش می رسانند با هدف حمایت از کشاورزان و محصولات ارگانیک. مسافرین عزیز می توانند غذایی لذیذ در محیطی دنج در این رستوران را تجربه نمایند.

 

 

رستوران بولان بانکوک

 

رستوران بولان بانکوک


رستوران Blue Elephant بانکوک

یکی از رستوران های مجلل و نامدار تایلند رتور تایلند خرداد 97ستوران بلو الفنت به معنای فیل آبی است که بسیار طرفتور تایلند اردیبهشت 97دار دارد. این رستوران دارای سه طبقه و در هر طبقه سبکی تور تایلند بهار 97متفاوت دارد. منوی غذای این رستوران شامل سه بخش است: غذاها به سبک تایلندی قدیم، جدید و آینده که مسافرین و گردشگران می توانند تجربه ای متفاوت را حس کنند.

یکی دیگر از ویژگی های این رستوتور تایلند فروردین 97ران برگزاری کلاس های آموزشی آشپزی نیز متور تایلند تابستان 97ی باشد که میان مردم اهالی بسیر زبانزد است. مسافرین عزیز تور تایلند می توانند روزی دل انگیز و مجللی را در رستوران بلو الفنت تجربه نمایند.

 

 

رستوران Blue Elephant بانکوک

 

رستوران Blue Elephant بانکوک


رستوران Suhring بانکوک

یکی از بهترین رستوران های تایلند رستورانیتور تایلند خرداد 97 آلمانی است به نام شورینگ. این رستوران توسط برادران دو قلو آلمانی اقتتاح گتور تایلند اردیبهشت 97ردید. وجود این رستوران در هر شهری زینت آنجا می شود. معماری و دکوراسیون منحصر به فرد و خاص این رستوران موجب جذب بتور تایلند فروردین 97سیاری از گردشگران و مسافرین تور تایلند می شود.

سبک غذاهای رستوران شورینتور تایلند تابستان 97گ آلمانی است که بسیار لذیذ و خوشمزه اند. مسافرین عزیز که به دنبال تجربه ایتور تایلند بهار 97 نو هستند می توانند به این رستوران مراجعه نمایند.

 

رستوران Suhring بانکوک

 

رستوران Suhring بانکوک


رستوران هندی اکبر بانکوک

یکی از رستوران های هندی معروف در تایلند، رستور تایلند خرداد 97توران اکبر است که بسیار غذاهی خوشمزه ای دارد.تور تایلند اردیبهشت 97 یکی از آنها که بسیار زبانزد است کباب های مخصوص گوشت این رستوارن می باشد. دکوراسیون این رستوران بسیار جالب وتور تایلند فروردین 97 متفاوت است. مسافرن عزیز تور تایلند می توانند با پرداخت هزینه ای مناسب غذای مورد نظر خود را با بهترین کیفیت سفارشتور تایلند بهار 97داده و لذت ببرند.

گردشگران و توریستانی که علاقه مند به غذاهاتور تایلند تابستان 97ی هندی هستند رستروان اکبر را اولویت انتخاب خود قرار می دهند.

 

 

رستوران هندی اکبر بانکوک

 

رستوران هندی اکبر بانکوک



رستوران آرون رزیدنس بانکوک

یکی از بهترین رستوران های بانکوک تایلند رستورتور تایلند خرداد 97ان آرون می باشد که یکی از ویژگی های بارز آن ویویی زیبایش  به شهر است. که موجب جذب شدن بسیاری از گردشگران و مردتور تایلند تابستان 97م بومی شده است. این رستوران نمایی به سوی معبد نمادین وات آرون دارد که تماشای غروب خورشید و دیدن این معبد بسیار دیدنی است تور تایلند فروردین 97و حس آرامش زیبایی را به میهمانان القا می کند.

منوی غذاهای این رستوتور تایلند اردیبهشت 97ران شامل غذاهای اصیل تایلندی و غذاهای عجیب می باشد. مسافرین عزیز تور تایلند می توانند به همراه خانواده از قبل میز رزرو نمایند و شبی عالی را ستور تایلند بهار 97پری کنند.

 

 

رستوران آرون رزیدنس بانکوک

 

رستوران آرون رزیدنس بانکوک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.