تور کیش

گردشگری

تور کیش

گردشگری

دیدنی های کیش


خانه مردم شناسی بومیان کیش

یکی از جتور کیش هتل ترنج خرداد 97اذبه های توریستی و دیدنی جزیره کیش که مردم در سال 1393 آن را تبدیل به بک مکان تاریخی نمودند، خانه مردم شناسی بومی است که به منظور گسترش فرهنگ مردمان بومی و اشتغال زایی مردم تبدیل به یک مکان پر بازدید شده است. ایتور کیش هتل ترنج فروردین 97ن خانه که قدمتی چند نسله دارد متعلق به مردی خوش قلب اسقیمت تور کیش هتل ترنجت که در 80 سال پیش زندگی می کرده است و تاجر مروارید بوده است و این خانه از سه نسل قبل به این فرد رسیده بوده است.

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به شناتور کیش هتل ترنج تابستان 97خت فرهنگ و قدمت افراد و شهر ها هتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97ستند می توانند به این موزه بیایند و روزی خوب را سپری نمایند.

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 

خانه مردم شناسی بومیان کیش

 


کلبه هور کیش

یکی از زیباترین مناصق توریستی جزیره کیش که بسیار مورد توجه قرار دارد، کلبه هور است که در غربی ترین نقطه تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97جزیره واقع شده است. وجود صخرهتور کیش هتل ترنج تابستان 97  های بزرگ و پر حفره که هنگام برخورد امواج به آنها باعث فوران آب به سمت بالا می شود بسیار دیدتور کیش هتل ترنج خرداد 97نی و لذت بخش است.

کلبه هور یکی از سایت های اصلی غواصتور کیش هتل ترنج فروردین 97ی است که در هنگام مد آب بسیار زیباست. همچنین ماهی گیران نیز در مواقعی که شدت باد کم است این منطقه را برای ماهی گیر در اولویت قرار می دهند. از دیگر جاذبه های این منطقه وجود انواع حیوانات و آبزیانی است که دیدن آنها خالی از لطف نیست. مسافرین عزیز تور کیش می توانند در این منطقه آرامشی وصف ناپذیر و قیمت تور کیش هتل ترنجزیبایی مطلقی را تجربه نمایند.

 

 

کلبه هور کیش

 

کلبه هور کیش


برج طلایی کیش

 یکی از جاذبه های توریستی  تور کیش هتل ترنج خرداد 97 کیش، برج های دو قلو و لوکس جزیره یبای کیش می باشد که یکی از آنها برج هتور کیش هتل ترنج تابستان 97 ای طلایی است که دارای 17 طبقه می باشند. این برج در خط ساحلی خلیج زیبای فارس و در نزدیکی میدان مرجان و پارس قرار گرفته است. تور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97

از ویژگی های ایتور کیش هتل ترنج فروردین 97ن برج ها می توان به وجود سه استخر در طبقه آخر و رو باز و دید به دریا و همچنین در طبقه 1- نیز، مجموعه تفریحی و ورزشی آبی، سالن بیلیارد، انواع رستوران ها و کافی شاپ، انواع خدمات بانکی و آژانس های هوایی و ... می توان نام برد. مسافرین عزیز تور کیش می توانند علاوه بر تفریح اقامتی راحت نیز در این برج ها داشته باشندقیمت تور کیش هتل ترنج.

 

 

برج طلایی کیش

 

برج طلایی کیش

 


رویال راک کیش

یکی از سابت های زیبای غواصی در جزیره کتور کیش هتل ترنج خرداد 97یش، رویال راک است که در سال 1387 یک یدک کش بلژیکی که حامل سنگ های گرانتور کیش هتل ترنج تابستان 97 یتی بوده طی طوفان واژگون می شود و بار خود را در دریا و ساحل خلیج فارس رها می کند. در این منطقه به دلیل شنی بودن کف دریا هیچ گونه آبزی زیست نداشت تا اینکه سنگ های گرانیت ایجاد یک زیستگاه مصنوعی برای انواع آبزیان فراهم آورده است.

مسافرین عزیز تور کیش که عتور کیش هتل ترنج فروردین 97لاقه مند به غواصی و تماشای زیباییقیمت تور کیش هتل ترنج ها در خلیج زیبای فارس هستند می توانند به این سایتتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97 بیایند و لذت ببرند.

 

 

رویال راک کیش

 

رویال راک کیش

 


شبیه ساز پرواز کیش

اولین مرکز سمیلاتور تخصصی پرواز تور کیش هتل ترنج تابستان 97 در کشور در مجموعه فلای دامون جزیره کیش می باشد که امکاناتی را برای آموزش و تفریح خلبانان و علاقه مندان پرواز آتور کیش هتل ترنج فروردین 97ماده نموده است. در این مرکز 4 شبیه ساز حرفه ای و مدرن به همراه مدرسین مجرب به شبیه ستور کیش هتل ترنج خرداد 97ازی هواپیماهایی نظیر بویینگ، ایرباس، هواپیمای دو موتوره و هواپیمای مونی با قابلیت حرکت می پردازد.

مسافرین عزیز تور کیش که علاقه مند به تجربه پرواز هستند می توانند به این مرتور کیش هتل ترنج اردیبهشت 97کز بیایند و از پرواز خود لذت ببرنقیمت تور کیش هتل ترنجد.

 

شبیه ساز پرواز کیش

 

شبیه ساز پرواز کیش

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.